![]() |
![]() |
![]() |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
|
||||
ΠΕ.79 ΜΟΥΣΙΚΗΣ |
||||
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΧΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2015 | |
27/5/2022: |
ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών: Με
εξετάσεις ΑΣΕΠ ο κορμός του νέου συστήματος
διορισμού των εκπαιδευτικών!Oι 4 άξονες προσχεδίου του νέου συστήματος διορισμού του ΑΣΕΠ ΕκπαιδευτικώνΑ. Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Β. Συνυπολογισμός με αντίστοιχη μοριοδότηση
Γ. Κατάρτιση πίνακα μόνο για τους εκπαιδευτικούς που πιάνουν τη βάση. Δ. Θα τίθενται εκτός πίνακα όσοι εκπαιδευτικοί δεν πιάνουν τη βάση, ανεξάρτητα πόσα μόρια συγκεντρώνουν από άλλα κριτήρια. Πηγή |
24/8/2014: |
Διαγωνισμός ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών-Νέες Δηλώσεις κ. Υπουργού. Εφόσον οι πιστωτές της χώρας συναινέσουν στο σχέδιο του υπουργού Παιδείας, τότε θα ανοίξει ο δρό΅ος για τη διενέργεια διαγωνισ΅ού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα σχολεία. Όπως αποκαλύπτει ο κ. Λοβέρδος στην «Η», στόχος είναι ο διαγωνισ΅ός να διενεργηθεί τον χει΅ώνα -και συγκεκρι΅ένα τον Δεκέ΅βριο του 2014 ή τον Ιανουάριο του 2015- και να αφορά πέντε ΅εγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικών: φιλολόγους, ΅αθη΅ατικούς, φυσικούς, δασκάλους και νηπιαγωγούς. Σύ΅φωνα ΅ε υπολογισ΅ούς του υπουργείου Παιδείας, για την ο΅αλή έναρξη των σχολείων το 2015 απαιτούνται περί τις 10.000 προσλήψεις τακτικού προσωπικού. Ση΅ειώνεται ότι ο τελευταίος διαγωνισ΅ός του ΑΣΕΠ είχε διενεργηθεί το 2008 και από αυτόν δεν έχουν ακό΅η διοριστεί 439 επιτυχόντες εκπαιδευτικοί. Ο κ. Λοβέρδος εκφράζει αισιοδοξία για το αποτέλεσ΅α των διαπραγ΅ατεύσεων που θα έχει ΅ε την τρόικα σε τεχνικό επίπεδο, βασιζό΅ενος -όπως λέει- στο γεγονός ότι η κατάσταση στον χώρο της εκπαίδευσης έχει ξεπεράσει τα όρια. «Το σύστη΅α κάλυψης των κενών στα σχολεία ΅ε αναπληρωτές 'πεθαίνει'. Από τη ΅ία, στερεύουν οι πηγές χρη΅ατοδότησης των αναπληρώσεων ΅έσω του Προγρά΅΅ατος Δη΅οσίων Επενδύσεων και του ΕΣΠΑ κι από την άλλη εξαντλούνται τα ΅έτρα πολιτικής», επιση΅αίνει ο κ. Λοβέρδος, αποκλείοντας το ενδεχό΅ενο να προχωρήσει σε νέο κύκλο συγχωνεύσεων - καταργήσεων σχολικών ΅ονάδων. ’λλωστε, όπως αναφέρει ο ίδιος, από το σχέδιο «Αθηνά» για την αναδιάρθρωση των πανεπιστη΅ίων και ΤΕΙ της χώρας δεν εξοικονο΅ήθηκε ούτε ένα ευρώ παρότι η κυβέρνηση στόχευε να κάνει οικονο΅ία της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Αυτό, αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονο΅ικών, Χρήστος Σταϊκούρας σε πρόσφατη σύσκεψη που έγινε στο Μέγαρο Μαξί΅ου για τα οικονο΅ικά των ΑΕΙ, παρουσία του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης. Το αίτη΅α στην τρόικα Μαθητές ανά τάξη «Πρέπει να γίνει κατανοητή στην τρόικα η ιδιαιτερότητα της Ελλάδας, ως χώρα νησιωτική. Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών δη΅ιουργούν ΅εγάλα προβλή΅ατα στην εύρυθ΅η λειτουργία των σχολικών ΅ονάδων στα ΅ικρά νησιά της χώρας», υπογρα΅΅ίζει στην «Η» ο υπουργός Παιδείας, τονίζοντας την ανάγκη ο σχεδιασ΅ός της «στρατηγικής» στην εκπαίδευση να βασίζεται στη νησιωτική ιδιαιτερότητα της χώρας. Ο κ. Λοβέρδος, ύστερα από συνεννόηση ΅ε τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σα΅αρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Ευάγγελο Βενιζέλο, σκοπεύει να υποβάλει τον Σεπτέ΅βριο στην τρόικα το αίτη΅α να εξαιρεθεί η εκπαίδευση από τον κανόνα «1 προς 10» για τις προσλήψεις. Για την απόφασή του έχει ενη΅ερώσει σχετικά και τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθ΅ισης, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος ε΅φανίζεται θετικός. «Το θέ΅α, ό΅ως, δεν αφορά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθ΅ισης. Αφορά το υπουργείο Παιδείας και τη συζήτηση που έχει ΅ε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή», ση΅ειώνει ο υπουργός. |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Β' ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
|
||||
ΜΑΘΗΜΑ | ΕΝΑΡΞΗ | ΗΜΕΡΕΣ | ΩΡΕΣ | ΚΟΣΤΟΣ |
Ψυχοπαιδαγωγικά |
Σάββατο:
10:00 - 14:00 Κυριακή: 11:00 - 15:00 |
32 ώρες | 270 ευρώ | |
Γενική Διδακτική |
Σάββατο:
10:00 - 14:00 Κυριακή: 11:00 - 15:00 |
20 ώρες | 180 ευρώ | |
Καταβολή διδάκτρων: Στη 2η διδακτική συνάντηση | ||||
Για δηλώσεις συμμετοχής στα δωρεάν δοκιμαστικά μαθήματα απαιτείται η δήλωση συμμετοχής τουλάχιστον τρείς (3) ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης |
||||
Στους υποψηφίους θα δοθούν εκτός των επιμελημένων δακτυλογραφημένων σημειώσεων που συνοδεύουν την κάθε διδακτική συνάντηση, 3000 συνολικά ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |