Μετρητής επισκέψεων

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ
ΕΣΔΔΑ
ΑΣΕΠ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΙAΓ/ΣΜΟΣ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΩΝ
ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ
ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ
ΕΛΕΓΚΤΕΣ Υ.Π.Α
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΗΜ.ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΔΙAΓ/ΣΜΟΣ ΣΤΕΝΟΓΡΑΦΩΝ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 2014
ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

ΔΕΙΓΜΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 

 IP Address

Ανακοινώσεις 2016 και παλαιότερες

21/6/2017:

Νέα θερινά τμήματα για το διαγωνισμό τηε Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.

17/6/2017:

Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών Κύπρου: Σε ό,τι αφορά τις γραπτές εξετάσεις, οι οποίες αναμένεται να διεξαχθούν κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου 2017, το Υπ. Παιδείας εξήγησε ότι όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να προβούν στις ακόλουθες δύο ενέργειες για να μπορούν να παρακαθίσουν σε αυτές:

1)Υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ΕΕΥ, μέχρι τις 30 Ιουνίου 2017 το αργότερο. Δεν θα γίνουν δεκτές αιτήσεις πέραν αυτής της ημερομηνίας.
2)Υποβολή αίτησης για συμμετοχή στις εξετάσεις στην Υπηρεσία Εξετάσεων του Υπ. Παιδείας και καταβολή των απαιτούμενων τελών.
Το ύψος των τελών που θα καθοριστεί από το Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας και οι ακριβείς ημερομηνίες υποβολής των αιτήσεων στην Υπηρεσία Εξετάσεων υπολογίζεται να καθοριστούν μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου 2017.

Σύμφωνα με το Υπ. Παιδείας, η Υπηρεσία Εξετάσεων, μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες υποβολής όλων των αιτήσεων και λάβει γνώση του τελικού αριθμού συμμετεχόντων, θα προχωρήσει στον τελικό καθορισμό του προγράμματος διεξαγωγής των εξετάσεων, στον καθορισμό των εξεταστικών κέντρων και στην αποστολή των δελτίων υποψηφίων.

9/6/2017:

Τροποποιήσεις στο σύστημα προσλήψεων στο Δημόσιο, με επαναφορά των ειδικών γραπτών διαγωνισμών και επανεκτίμηση των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφίων, προτείνει, μεταξύ άλλων, το ΑΣΕΠ μέσω της ετήσιας έκθεσής του.

Στην 60σέλιδη έκθεσή της, η ανεξάρτητη αρχή αναφέρει ότι την τελευταία τετραετία έχει παρατηρηθεί μία αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων που υπηρετούν στο Δημόσιο ως εποχικό και έκτακτο προσωπικό κατά 21,31% και μία μείωση του αριθμού των τακτικών υπαλλήλων του Δημοσίου κατά 5,6%.

Ειδικότερα, το 2016 προκηρύχθηκαν 5.584 θέσεις μονίμων υπαλλήλων, υπαλλήλων με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και ειδικού επιστημονικού προσωπικού, ενώ ελέγχθηκαν ανακοινώσεις για 12.125 θέσεις εποχικού προσωπικού, υπαλλήλων με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και με συμβάσεις μίσθωσης έργου.

Από το σύνολο των περυσινών μονίμων προσλήψεων, τη μερίδα του λέοντος με ποσοστό 62,43% είχε το υπουργείο Υγείας (μαζί με το ΕΚΑΒ) και ακολουθεί το υπουργείο Δικαιοσύνης με 11,19%, ενώ για το εποχικό προσωπικό σε υπουργεία οι τέσσερις στις δέκα θέσεις αφορούσαν το ενιαίο υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Σχετικά με το σύστημα εισαγωγής στη δημόσια διοίκηση, το ΑΣΕΠ επισημαίνει την ανάγκη να πραγματοποιείται με έναν συνδυασμό α) ειδικής γραπτής δοκιμασίας που θα διεξάγεται περιοδικά (π.χ. ανά τριετία), τα αποτελέσματα της οποίας θα ισχύουν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και β) τυπικών προσόντων, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, ιδίως ΠΕ (Πανεπιστημιακής) και ΤΕ (Τεχνολογικής) κατηγορίας, θα μπορούσε να περιλαμβάνεται και η διαδικασία των συνεντεύξεων για τους διοριστέους και έναν αριθμό επιλαχόντων.

Σημειώνεται, ότι η ειδική γραπτή διαδικασία, ενώ προβλέπεται από τον ν. 3812/2009, εφαρμόστηκε το 2009 αλλά έκτοτε δεν επαναλήφθηκε.

Το ΑΣΕΠ προτείνει, επίσης, να γίνει μία επανεκτίμηση των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφίων, καθώς διαπιστώνει προβλήματα σε ό,τι αφορά τα κριτήρια πρόσληψης εποχικού προσωπικού. Όπως αναφέρει:

1. Έχει ιδιαίτερη βαρύτητα ο βαθμός του πτυχίου, ενώ είναι δεδομένο ότι δεν είναι ίδια η ευκολία ή δυσκολία με την οποία κάθε τμήμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ δίδει έναν υψηλό βαθμό στους φοιτητές ή σπουδαστές του.

2. Έχει, επίσης, σημαντική βαρύτητα ο μεταπτυχιακός τίτλος, ενώ με την πάροδο του χρόνου αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των μεταπτυχιακών σπουδών στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να μειώνεται η σημασία του τίτλου ως μέτρου σύγκρισης των προσόντων των υποψηφίων.

3. Παρατηρούνται σημαντικές δυσχέρειες και υπάρχουν σημαντικές δικαστικές αμφισβητήσεις ως προς τον τρόπο απόδειξης της επαγγελματικής εμπειρίας και ως προς τη συνάφεια αυτής προς το αντικείμενο εργασίας των προκηρυσσόμενων θέσεων.

Η ανεξάρτητη αρχή ζητεί, ακόμη, να απλοποιηθεί η νομοθεσία για τις προσλήψεις, καθώς, όπως σημειώνει, συνυπάρχουν 31 διαφορετικές διατάξεις που η κάθε μία αφορά σε διαφορετική κατηγορία προσλήψεων στο Δημόσιο, όπου παρατηρούνται σημαντικές διαφορές είτε στη διαδικασία, είτε στα κριτήρια επιλογής ή στην κατανομή του ελέγχου μεταξύ του ΑΣΕΠ και των εμπλεκόμενων φορέων. Όπως τονίζει, ο ν. 2190/1994 (γνωστός και ως «νόμος Πεπονή»), με τον οποίο ιδρύθηκε το ΑΣΕΠ, αποτελεί έναν από τους πλέον τροποποιημένους νόμους της Μεταπολίτευσης που είναι σε ισχύ, καθώς τα συνολικά 24 άρθρα του έχουν τροποποιηθεί 137 φορές, «επίδοση, η οποία είναι εφάμιλλη των νόμων φορολογικής ή κοινωνικοασφαλιστικής φύσης».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

10/5/2017:

Ανακοινώθηκαν οι πίνακες Επιτυχόντων του Γ΄ Σταδίου «ΕΞΕΤΑΣΗ ΟΡΘΟΦΩΝΙΑΣ» του γραπτού διαγωνισμού για την πλήρωση 32 θέσεων του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

12/4/2017:

Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή δεκαπέντε (15) υποψηφίων Ακολούθων Πρεσβείας στη Διπλωματική Ακαδημία του Υπουργείου Εξωτερικών. Την Τρίτη 30 Μαΐου 2017 και ώρα 10:00 θα αρχίσει στο Υπουργείο Εξωτερικών ο διαγωνισμός για την εισαγωγή στη Διπλωματική Ακαδημία του Υπουργείου Εξωτερικών δεκαπέντε (15) υποψηφίων Ακολούθων Πρεσβείας.

10/4/2017:

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ
Με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός των υποψηφίων δικαστικών επιμελητών ο οποίος
θα διενεργηθεί στις 26 Μαΐου 2017.

10/4/2017:

Με νομοθετική ρύθμιση αλλάζει το σύστημα εξετάσεων στην Εθνική Σχολή Δικαστών με σκοπό να ενισχυθεί η διαφάνεια και η αξιοκρατική επιλογή, καθώς ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής, με ρύθμιση που θα φέρει στη Βουλή, προς ψήφιση αλλάξει την αναλογία στην αξιολόγηση των προφορικών και των γραπτών εξετάσεων των υποψηφίων δικαστικών λειτουργών.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά τις προφορικές εξετάσεις στο εξής το ποσοστό της αξιολόγησης του μέσου όρου μειώνεται από το 30% που ήταν σήμερα στο 15% ενώ αντίστοιχα αυξάνονται τα ποσοστά αξιολόγηση του μέσου όρου των γραπτών εξετάσεων των υποψηφίων από το 70% που είναι σήμερα στο 85%.     (πηγή: in.gr)

7/4/2017:

Σήμερα εκδόθηκαν και καταχωρίστηκαν στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π.  τα προσωρινά αποτελέσματα της Προκήρυξης 1Γ/2015 του γραπτού διαγωνισμού για την πλήρωση 32 θέσεων του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Οι οριστικοί πίνακες θα προκύψουν μετά την εκδίκαση τυχόν ενστάσεων, η προθεσμία υποβολής των οποίων αρχίζει από την 7η Απριλίου 2017, ημέρα Παρασκευή και λήγει με την πάροδο της 18ης Απριλίου 2017, ημέρας Τρίτης. Η άσκηση των ενστάσεων επιτρέπεται για οποιονδήποτε λόγο πλην της βαθμολογίας της γραπτής εξέτασης (Α’ και Β’ σταδίου). Εντός των προσεχών ημερών θα εκδοθεί Ανακοίνωση-Πρόσκληση για τη διενέργεια του  Γ΄ σταδίου του διαγωνισμού, την Ορθοφωνία.

3/4/2017:

Ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών για τον εισαγωγικό διαγωνισμό στη Διπλωματική Ακαδημία. Σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ.6, άρθρο 66 και άρθρο 91 Οργανισμού Υπουργείου Εξωτερικών όπως τροποποιήθηκαν με το Ν. 4451/2017, καταργείται το ανώτατο όριο ηλικίας συμμετοχής στο διαγωνισμό. Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση με τις αλλαγές στα εξεταζόμενα μαθήματα εδώ.

17/3/2017:

Νέα προκήρυξη για την εισαγωγή 300 Δοκίμων στο Λιμενικό Σώμα ετοιμάζει το υπουργείο Ναυτιλίας και σύμφωνα μεαποκλειστικές πληροφορίες του dikaiologitika news έχει ήδη κατατεθεί αίτημα έγκρισης προς την επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006.

Συγκεκριμένα ήδη πριν από λίγες ημέρες, έχει υπεβλήθη νέο αίτημα για προκήρυξη διαγωνισμού για 300 προσλήψεις Δοκίμων Λιμενικών προκειμένου να εγκριθεί με απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, για τα έτη 2017-2018. Οι προσλήψεις σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες του dikaiologitika news κρίνονται απαραίτητες ώστε να καλυφθούν κρίσιμα κενά στο Λιμενικό Σώμα αφού η οργανική σύνθεση του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έχει διαμορφωθεί στις 8.000 αντί των 10.250 θέσεων όπως προβλέπει απόφαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης για το σχέδιο στελέχωσης των Υπηρεσιών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ με αποτέλεσμα να υπάρχουν σημαντικά κενά στις οργανικές θέσεις όλων των Λιμενικών Αρχών. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδω.  

15/3/2017:

Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας Κύπρου σχετικά με το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

8/3/2017:

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Β' ΣΤΑΔΙΟΥ ΕΛΕΓΚΤΩΝ Υ.Π.Α.

Σήμερα εκδόθηκαν και καταχωρίστηκαν τα αποτελέσματα της βαθμολογίας των υποψηφίων που έλαβαν μέρος στην εξέταση του Β’ Σταδίου του γραπτού διαγωνισμού για την πλήρωση συνολικά τριάντα δύο (32) κενών οργανικών θέσεων, μονίμων υπαλλήλων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Συγκεκριμένα:

α) Ο αλφαβητικός πίνακας των υποψηφίων με την απαιτούμενη βαθμολογία βάσης των πενήντα πέντε (55) μονάδων στο Β’ Στάδιο που περιλαμβάνει τη βαθμολογία του Α’ Σταδίου, καθώς και τον βαθμό της γραπτής εξέτασης, ο οποίος είναι ο σταθμισμένος μέσος όρος των βαθμών που συγκέντρωσαν τα μαθήματα του Α΄ και Β΄ σταδίου λαμβανομένων υπόψη των συντελεστών βαρύτητας του κάθε μαθήματος. β) Ο πίνακας των υποψηφίων με βαθμολογία μικρότερη των πενήντα πέντε (55) μονάδων, οι οποίοι εμφανίζονται με τον αριθμό ταυτότητας, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Επισημαίνεται ότι οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης και διοριστέων θα ανακοινωθούν όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των τυπικών προσόντων των υποψηφίων και προσδιοριστεί η συνολική βαθμολογία τους, αφού προστεθούν στον βαθμό της γραπτής εξέτασης οι προσαυξήσεις που δικαιούται ο κάθε υποψήφιος. Μετά τη διενέργεια του ελέγχου αυτού, ενδέχεται ορισμένοι υποψήφιοι που συγκέντρωσαν τη βαθμολογία βάσης να ενταχθούν τελικά σε πίνακα απορριπτέων λόγω έλλειψης τυπικών προσόντων.

8/3/2017:

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του δευτέρου σταδίου, καθώς και τα γενικά αποτελέσματα του 25ου Εισαγωγικού Διαγωνισμού της ΕΣΔΔΑ. Συγχαρητήρια σε όλους του επιτυχόντες του Φροντιστηρίου μας. Το πραγματικό ποσοστό των επιτυχιών μας ανήλθε στο 40%. Αναλυτικές λεπτομέρειες με όλα τα ονόματα μπορείτε να βρείτε στη γραμματεία του φροντιστηρίου.

7/3/2017:

Ερωτήσεις - Απαντήσεις για όλες τις απορίες γύρω από το διαγωνισμό ΑΣΕΠ Κύπρου.

22/2/2017:

Σύμφωνα με νέα ανακοίνωση της ΕΣΔΔΑ, στόχος της σχολής για το 2017  είναι η έκδοση προκήρυξης του 26ου Εισαγωγικού διαγωνισμού ΕΣΔΔΑ έως τις 31/10/2017.

22/2/2017:

Ανακοινώθηκαν σήμερα τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων Εξετάσεων της Νομικής Αθηνών. Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες του φροντιστηρίου μας. Η επιτυχία του φροντιστηρίου μας έφθασε το 50%.

16/2/2017:

Δείτε τα θέματα του Β' Σταδίου για το διαγωνισμό της ΕΣΔΔΑ στο μάθημα "Φάκελος επίκαιρου Θέματος"

ΘΕΜΑΤΑ ΦΑΚΕΛΟΥ ΕΣΔΔΑ 2017

13/2/2017
 

Θέμα 2ο
1. Ποιο είναι το περιεχόμενο του δικαιώματος χρηστής διοίκησης, όπως κατοχυρώνεται στον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
2. Πως μπορεί να συμβάλλει η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην πραγμάτωση του δικαιώματος χρηστής διοίκησης; Αναφέρατε τρεις σχετικές δράσεις ή υποδομές σε λειτουργία ή σε σχεδιασμό στην Ελλάδα και τεκμηριώστε τη συνεισφορά τους.
3. Με ποιο τρόπο οι δραστηριοποιούμενοι του εξωτερικού εμπορίου μπορούν να επικαλεστούν το δικαίωμα χρηστής διοίκησης στο πλαίσιο της Οδηγίας 2006/123/ΕΚ σχετικά με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


Θέμα 3ο
1. Τεκμηριώσατε τη σχέση του δικαιώματος χρηστής διοίκησης με το θεσμό του Συνηγόρου του Πολίτη.
2. Ποιες δράσεις Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης θα προτείνατε κατά προτεραιότητα για την πραγμάτωση του δικαιώματος χρηστής διοίκησης; Αναφέρατε τουλάχιστον τρεις δράσεις και τις σχετικές με αυτές υποδομές, τεκμηριώνοντας τη συνεισφορά τους.
3. Η μη εκπλήρωση των οικονομικών υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου απέναντι σε πολίτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις αποτελεί παραβίαση του δικαιώματος χρηστής διοίκησης και γιατί; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)

Θέμα 1ο
1. Κατοχυρώνεται το δικαίωμα χρηστής διοίκησης στην ελληνική νομοθεσία και νομολογία και με ποιο τρόπο;
2. Η σημασία του δικαιώματος χρηστής διοίκησης στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
3. Πως τα συστήματα της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ (www.diavgeia.gov.gr) της ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (www.opengov.gr) και των ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (www.data.gov.gr) συμβάλλουν στην πραγμάτωση του δικαιώματος χρηστής διοίκησης; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


 
14/2/2017
 


Θέμα 3ο
1. Συνιστά η υπερβολική φορολόγηση της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών αναγκαστική απαλλοτροίωση της ιδιοκτησίας και, αν ναι, κατά πόσο συμβιβάζεται με το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ;
2. Πως ασκείται ο έλεγχος των δημοσίων δαπανών από το Ελεγκτικό Συνέδριο;
3. Πού οφείλεται η υψηλή φοροδιαφυγή στην Ελλάδα; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)



Θέμα 2ο
1. Πως συμβιβάζεται η θεσμοθέτηση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με την αποστέρηση από το Κράτος μίας από τις πλέον βασικές του αρμοδιότητες;
2. Με βάση τα στατιστικά στοιχεία διαπιστώνεται ότι υφίσταται μία έντονη και διαχρονική ανισοκατανομή των φορολογικών βαρών. Που οφείλεται αυτή και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί;
3. Πως αξιολογείτε το πρόσφατο μέτρο της χρήσης του "πλαστικού χρήματος" για τη θεμελίωση του αφορολόγητου και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


Θέμα 1ο
1. Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί η θεσμοθέτηση τςη Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων ως Ανεξάρτητη Αρχής;
2. Πως η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση μπορεί να συμβάλλει στη δίκαιη και αποτελεσματική Φορολογική Διοίκηση;
3. Από ποια όργανα και με ποιες διαδικασίες γίνεται η παρακολούθηση της εκτέλεσης του Προϋπολογισμού του Κράτους; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


 

15/2/2017
 

Θέμα 2ο
1. Ποιοι είναι οι θεσμικοί μηχανισμοί της πολιτικής για την ισότητα των φύλων στην Ελλάδα;
2. Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ανισότητα των αμοιβών και την ανεργία των δύο φύλων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα;
3. Πως διαμορφώνεται η αντιπροσώπευση των γυναικών στο πολιτικό σύστημα λήψης αποφάσεων σε υπερεθνικό, εθνικό και περιφερειακό/τοπικό επίπεδο; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


Θέμα 3ο
1. Πως κατοχυρώνεται η αρχή της ισότητας των δύο φύλων στην ευρωπαϊκή νομοθεσία;
2. Ποιες είναι οι ευρωπαϊκές πολιτικές που ακολουθούνται για την εξάλειψη της ανισότητας των δύο φύλων;
3. Ποιες είναι οι συνέπειες της κρίσης στην Ελλάδα στο πεδίο της απασχόλησης και των αμοιβών των γυναικών; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


Θέμα 1ο
1. Πως κατοχυρώνεται νομικά η αρχή της ισότητας των δύο φύλων στην Ελλάδα;
2. Σε ποια έκταση οι εθνικές πολιτικές εξάλειψης της ανισότητας των φύλων που έχουν ακολουθηθεί ως τώρα ήταν επιτυχείς;
3. Για ποιους λόγους μειώνεται η ποσοστιαία συμμετοχή των γυναικών στα όργανα διοίκησης των επιχειρήσεων όσο μεγαλώνει η επιχείρηση; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


 

16/02/2017
 

Θέμα 2ο
1. Οι οικοκεντρικές προσεγγίσεις στην ανάπτυξη.
2. Ποιες είναι οι στρατηγικές προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ανάπτυξη και το περιβάλλον;
3. Προτάσεις για την καλύτερη ένταξη της διάστασης της προστασίας του περιβάλλοντος στην αναπτυξιακή πολιτική της Ελλάδας. (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)

Θέμα 1ο
1. Πως νοείται θεσμικά η προστασία όλων των πεδίων της έννοιας του περιβάλλοντος στην ελληνική νομοθεσία;
2. Κατοχυρώνεται θεσμικά η προστασία όλων των πεδίων της έννοιας του περιβάλλοντος στην ελληνική νομοθεσία;
3. Προτάσεις γαι την ενημέρωση/ευαισθητοποίηση σχετικά με την αλληλεξάρτηση ανθρώπινων και μη ανθρώπινων όντων. (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)

Θέμα 3ο
1. Σύγχρονοι προβληματισμοί για την περιβαλλοντική ηθική.
2. Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην προαγωγή της περιβαλλοντικής ηθικής.
3. Κοινωνικά κινήματα για την προστασία του περιβάλλοντος και την περιβαλλοντική ηθική: εξέλιξη και προοπτικές. (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


 
17/02/2017
 
Θέμα 3ο
1. Σχολιάσατε την εξέλιξη της ανεργίας ως προς τις επιμέρους ηλικιακές κατηγορίες κατα την περίοδο της κρίσης 2009-2016.
2. Ποιες ειναι οι αλλαγές που συντελούνται στην Ελλάδα σχετικά με την καταγγελία των συμβάσεων εργασίας κατα την περίοδο της κρίσης 2009-2016;
3. Τι ειναι επισφαλής εργασία και ποια ειναι τα μέτρα ενίσχυσης της κατα την περίοδο της κρίσης 2009-2016; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


Θεμα 1ο
1. Ποια ειναι η επίδραση των αλλαγών στο σύστημα των συλλογικών διαπραγματεύσεων στην εξέλιξη των μισθών κατα την περίοδο;
2. Ποια ειναι η συμβολή της ευελιξίας της εργασίας στην εξέλιξη των δεικτών της παραγωγικότητας στην ελληνική οικονομία;
3 τι γνωρίζετε για το φαινόμενο της αδήλωτης και της ανασφάλιστης εργασίας και ποια μέτρα ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της κατα τη τελευταία πενταετία; Αποτιμήσατε την αποτελεσματικότητα της. (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


Θεμα 2ο
1. Σχολιάσατε την εξέλιξη της ανεργίας στην Ελλαδα ως το μορφωτικό επίπεδο κατα την τελευταία 15ετια.
2. Ποια ειναι η έννοια της εργασιακής ανασφάλειας και πως αυτη αποτυπώνεται στην Ελλαδα και στο διεθνή χώρο; Σχολιάσατε την ανάπτυξη του φαινομένου.
3. Ποια ειναι τα βασικά συμπεράσματα απο την εξέλιξη των μορφών των νέων θέσεων εργασίας κατα τη περίοδο της κρίσης 2009-2016; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


 
18/02/2017
 
Θέμα 1ο
1. Η επιρροή της πρόσφατης διακυβέρνησης Ερντογάν στις σχέσεις Ελλάδας - Τουρκίας.
2. Αξιολογείτε την ελληνική εξωτερική πολιτική ως προς το όνομα της ΠΓΔΜ (Fyrom).
3. Σχολιάστε την ενεργειακή πολιτική της Ελλάδας απέναντι στη Ρωσία και το Αζερμπαιτζάν. (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


Θέμα 2ο
1. Η επιρροή της πρόσφατης διακυβέρνησης Ερντογάν στις σχέσεις Ευρωπαϊκής Ένωσης - Τουρκίας.
2. Αξιολογείστε την ελληνική εξωτερική πολιτική ως προς τις σχέσεις Ελλάδας - Αλβανίας.
3. Δυσχεραίνεται ή διευκολύνεται η επίλυση του κυπριακού μετά την αποκάλυψη των ενεργειακών κοιτασμάτων στην κυπριακή αποκλειστική οικονομική ζώνη (ΑΟΖ); (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


Θέμα 3ο
1. Η διάσταση μεταξύ ρητορείας και άσκησης πολιτικής στην Ελλάδα και στην Τουρκία, όσον αφορά τις μεταξύ τους σχέσεις.
2. Σε ποια/ες σχολή/ές σκέψης θα εντάσσατε τη σύγχρονη ελληνική εξωτερική πολιτική;
3. Πως επηρεάζεται η ελληνική εξωτερική πολιτική από τις πρόσφατες εξελίξεις των σχέσεων Τουρκίας και Ισραήλ; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)

 

20/02/2017

θέμα 1ο
1. Οι δημόσιες δαπάνες για την υγεία συνιστούν επένδυση για την αναπαραγωγή της κοινωνίας: με βάση αυτή την υπόθεση σε ποιο βαθμό είναι η επίδραση της κρίσης στο χώρο της κοινωνικής ασφάλισης όσον αφορά την υγεία, απειλή για την υγεία του πληθυσμού και την κοινωνική συνοχή, αλλά και επιτείνει την κρίση του ελληνικού πολιτικού συστήματος που θα κριθεί να την αντιμετωπίσει;
2. Σε ποιο βαθμό θεωρείτε ότι η SWOT ανάλυση της θεσμικής στρατηγικής υγείας (ΕΣΠΑ 2014-2020) καλύπτει όλες τις διαστάσεις οργάνωσης, διοίκησης και λειτουργίας του τομέα υγείας;
3. Σε τι αποσκοπούν οι μεταρρυθμίσεις στην υγειονομική περίθαλψη στις χώρες της ΕΕ την τελευταία 20ετία; Πως διαμορφώνεται ο ρόλος του κράτους και της αγοράς στα σύγχρονα συστήματα υγείας; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


θέμα 2ο
1. Σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές πολιτικές στον τομέα της υγείας, ποιες στρατηγικές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας, ποιότητας και βιωσιμότητας των συστημάτων υγείας;
2. Σε ποιο βαθμό ευθυγραμμίζεται η SWOT ανάλυση εθνικής στρατηγικής υγείας (ΕΣΠΑ 2014-2020) με τους πυλώνες αυτής;
3. Ποιες ιδιαιτερότητες του ελληνικού εθνικού συστήματος υγείας (ΕΣΥ) ως προς την διάθεση των δαπανών υγείας και σε τι διαφέρει από τα ΕΣΥ άλλων χωρών της ΕΕ; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


θέμα 3ο
1. Επισημάνετε τις βασικές διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα συστήματα περίθαλψης τύπου ΕΣΥ και τα συστήματα τύπου ΚΑΥ (κοινωνική ασφάλιση υγείας);
2. Σχολιάστε το μέτρο των ομοειδών διαγνωστικών ομάδων (DRGS) στην υγειονομική περίθαλψη. Σε τι διαφέρει η εφαρμογή του σε διάφορα συστήματα υγείας;
3. Πως αξιολογούνται οι θεσμικές μεταρρυθμίσεις στο χώρο της υγείας στο πλαίσιο των μνημονιακών δεσμεύσεων που ψήφισαν το 2014 (Ν. 4238/2014); Ποια αναγνωρίζονται ως κύρια προβλήματα του ελληνικού ΕΣΥ μετά τις πλέον πρόσφατες μεταρρυθμίσεις; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)

 

21/02/2017
 

Θέμα 2ο
1. Σε ποιο βαθμό ευθυγραμμίζεται η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης (SWOT ανάλυση) με τους πυλώνες του Σχεδίου Δράσης 2014-2016;
2. Ποια είναι η σημασία της ενοποιημένης διακυβέρνησης στην εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης;
3. Ποιος είναι ο ρόλος των ενεργών πολιτών στην εδραίωση της διαφάνειας και της αμεροληψίας στη δημόσια διοίκηση; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


Θέμα 1ο
1. Πραγματοποιήστε μία ανάλυση SWOT (Ανάλυση Ισχυρών Σημείων, Σημείων προς βελτίωση, Ευκαιριών και Απειλών) της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.
2. Σε ποιο βαθμό οι προτάσεις του Συνηγόρου του Πολίτη για τη βελτίωση -απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών ευθυγραμμίζονται με τους πυλώνες του Σχεδίου Δράσης 2014-2016;
3. Πως ορίζονται και πως μετρούνται οι όροι "αποτελεσματικότητα" και "αποδοτικότητα" στην παροχή υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


Θέμα 3ο
1. Ποιες παρεμβάσεις του Σχεδίου Δράσης 2014-2016, θεωρείται ότι συνεισφέρουν στη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρει η ελληνική δημόσια διοίκηση σήμερα; Σχολιάστε τις τρεις πιο σημαντικές παρεμβάσεις.
2. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την επιτυχία των μεταρρυθμίσεων στη δημόσια διοίκηση της Ελλάδας, όπως αποτυπώνονται σε διεθνή κείμενα;
3. Ποιος είναι ο ρόλος της πολιτικής ανθρώπινου δυναμικού στις προσπάθειες εκσυγχρονισμού και βελτίωσης της δημόσιας διοιήκησης; (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)

 

 

22/02/2017
 

Θέμα 1ο
1. Ενωσιακή νησιωτική πολιτική: Αναφέρατε στόχους και μέσα επίτευξης.
2. Θεωρείτε σκόπιμη τη δημοσιονομική διαφοροποίηση: α) μεταξύ της ηπειρωτικής χώρας και των νησιών και β) των νησιών μεταξύ τους; Ποια κριτήρια διαφοροποίησης θα προτείνατε όσον αφορά τον συντελεστή ΦΠΑ;
3. Πως οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) μπορούν να ενισχύσουν τα πλεονεκτήματα των ελληνικών νησιών και να συμβάλουν στην αντιμετώπιση των μειονεκτημάτων τους; (ΚΛΗΡΩΘΕΝ)


Θέμα 2ο
1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της νησιωτικότητας στην Ελλάδα συγκριτικά με τα αντίστοιχα στην Ευρωπαϊκή Ένωση;
2. Περιγράψτε την αμφίδρομη σχέση νησιωτικότητας και Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης με απώτερο σκοπό τη βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών νησιών.
3. Πως η μείωση του ΦΠΑ στα νησιά και η επίδρασή της στους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας αντισταθμίζει τα μειονεκτήματα που οφείλονται στα ιδιαίτερα γεωγραφικά τους χαρακτηριστικά. (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)


Θέμα 3ο
1. Εθνικό και ενωσιακό νομικό πλαίσιο νησιωτικότητας: Θεωρείτε ότι η ενίσχυση των νησιωτικών περιοχών αποτελεί από την αρχή της ισότητας και πως την αιτιολογείτε;
2. Ο νόμος 3852/2010 προβλέπει την ίδρυση ερευνητικού ινστιτούτου νησιωτικής πολιτικής. Πως θα εξειδικεύατε τους στόχους του ορίζοντας σχετικές δράσεις;
3. Πως μπορούν οι εφαρμογές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ελληνικού νησιωτικού χώρου; Αναφέρατε κατευθύνσεις και παραδείγματα. (ΑΚΛΗΡΩΤΟ)
13/2/2017:

Νέα τμήματα για τις κατατακτήριες της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.

12/2/2017:
ΕΚΠΑ: ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ
ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΑΚΑΔ.ΕΤΟΥΣ 2016-2017
 
 
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ (Με σειρά κατάταξης)
 
1. Κωστάρα Ιωάννα 2. Ανδριοπούλου Χαρίκλεια 3. Καλδή Χαραλαμπία 4. Σκορπιδέα Χριστίνα 5. Γκαραγκούνη Χριστίνα Κασσιανή 6. Καραβία Αικατερίνη
7. Σαρρή Μαργαρίτα 8. Χάσου Έρρικα Χριστίνα
Από τη Γραμματεία 31/1/2017

Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας που κατέλαβε την 7η θέση.

11/2/2017:

Δημοσιεύτηκε η Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή οκτώ (8) πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το έτος 2016-2017 με κατατακτήριες εξετάσεις.

Οι οκτώ (8) θέσεις κατανέμονται στις κάτωθι κατηγορίες/πτυχία:

1. Μία (1) θέση Ναυπηγών
2. Μία (1) θέση Δημοσιογραφίας & μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
3. Μία (1) θέση Μετεωρολογίας
4. Μία (1) θέση Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής
5. Μία (1) θέση Νομικής
6. Μία (1) θέση Οικονομικών Επιστημών
7. Μία (1) θέση Μηχανολόγων Μηχανικών
8. Μία (1) θέση Δασολόγων-Δασοπόνων Φυσικού Περιβάλλοντος

Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται από την Πέμπτη 16/02/2017 έως και την Τετάρτη 01/03/2017 σε εργάσιμες ημέρες και από ώρα 09:00΄έως ώρα 18:00΄, στην έδρα της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, Μάτσα 32, Κάτω Κηφισιά Αττικής.

Διαβάστε περισσότερα: Προκήρυξη κατατακτηρίων εξετάσεων για την εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών πτυχιούχων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ

10/2/2017:

Ανακοινώθηκαν οι τελικοί πίνακες συμμετεχόντων στο Β' Στάδιο του διαγωνισμού της Εθνικής Σχολής δημόσιας Διοίκησης καθώς επίσης και το πρόγραμμα των εξετάσεων.

3/2/2017:

Ανακοινώθηκαν με υπουργική απόφαση τα μαθήματα για τις  Κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας. Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στα μαθήματα :

α. Στοιχεία Φυσικής και Χημείας.
β. ∆ηµόσιο ∆ίκαιο.
γ. Πολιτική Οικονομία.

Η εξεταστέα ύλη ορίζεται µε απόφαση του Αρχηγού Π.Σ., μετά από γνώμη του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου της Σχολής Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας που διατυπώνεται πριν από τη λήξη του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους και αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος. Ειδικά για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, η ανωτέρω ύλη θα οριστεί τουλάχιστον ένα μήνα πριν από τη διενέργεια των κατατακτηρίων εξετάσεων.
 

30/1/2017:

Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου ανακοίνωσε την ύλη των εξετάσεων για τον πρώτο γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικών που θα γίνει το Φθινόπωρο του 2017. Μέσω των γραπτών εξετάσεων οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να εξασφαλίσουν μοριοδότηση για σκοπούς καθορισμού προτεραιότητας στον πίνακα διορισίμων εκπαιδευτικών μέχρι και 50%. Εκτός από τη γραπτή εξέταση η σειρά προτεραιότητας καθορίζεται επίσης, από το βαθμό πτυχίου, πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα (μάστερ, διδακτορικό, 2ος τίτλος σπουδών, εκπαιδευτική προϋπηρεσία, έτος κατάθεσης πρώτου τίτλου σπουδών, υπηρεσία στις ένοπλες δυνάμεις)

Οι γραπτές εξετάσεις χωρίζονται σε τρία μέρη και περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

1.       Το πρώτο μέρος, το οποίο μοριοδοτείται με 32%, αφορά εξέταση στο γνωστικό αντικείμενο.

2.       Το δεύτερο μέρος, το οποίο μοριοδοτείται με 10%, αφορά εξέταση δεξιοτήτων.

3.       Το τρίτο μέρος, το οποίο μοριοδοτείται με 8%, αφορά εξέταση για τη γνώση της ελληνικής γλώσσας

Για σκοπούς πληροφόρησης των ενδιαφερόμένων το Υπουργείο ανακοίνωσε τη λειτουργία νέας ιστοσελίδας με τη σχετική ύλη για κάθε γνωστικό αντικείμενο και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την εξέταση. Για ελάχιστα αντικείμενα για τα οποία δεν υπάρχει ακόμα ανάρτηση υλικού, η δημοσίευσή του θα γίνει άμεσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο Ιανουαρίου 2017. Πληροφορίες για την Εξεταστέα Ύλη μπορείτε να βρείτε στους πιο κάτω συνδέσμους: Δημοτική ΕκπαίδευσηΜέση Γενική ΕκπαίδευσηΜέση Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθούν την ειδική ιστοσελίδα για τις Εξετάσεις Διορισίμων Εκπαιδευτικών http://diorisimoi.moec.gov.cy  σε τακτά χρονικά διαστήματα για περαιτέρω σημαντική ενημέρωσή τους σε θέματα των εξετάσεων. Σημειώνεται ότι η πρώτοι διορισμοί με το σύστημα των γραπτών εξετάσεων θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτεμβριο του 2018. Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 μέχρι και την 31η Αυγούστου 2027 οι κενές θέσεις θα πληρούνται κατά 50% με διορισμό από την επετηρίδα (πίνακας διοριστέων) και κατά 50% από τον πίνακα διορίσιμων (γραπτός διαγωνισμός). Απο τον Σεπτέμβριο του 2027 όλοι οι διορισμοί θα πραγματοποιούνται μόνο από τον πίνακα διορισίμων. Σημειώνουμε, επίσης, ότι για να συμμετέχετε στις εξετάσεις θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή στους πίνακες διορισίμων. Περισσότερες πληροφορίες για την εγγραφή στους πίνακες διορισίμων καθώς και τη σχετική μοριοδότηση μπορείτε να δείτε από την ιστοσελίδα της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας του Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.                                                                                                                                               (Πηγή: www.eduguide.gr)

27/1/2017:

Ανακοινώνεται ότι το δεύτερο στάδιο του 25ου εισαγωγικού διαγωνισμού της ΕΣΔΔΑ θα διεξαχθεί από τις 13 Φεβρουαρίου έως και τις 23 Φεβρουαρίου 2017 στο κτίριο του ΕΚΔΔΑ, εφόσον έχει ολοκληρωθεί η κατάθεση και ο έλεγχος των δικαιολογητικών των υποψηφίων. Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση με την οριστική ημερομηνία, το αναλυτικό πρόγραμμα, τις ώρες διεξαγωγής και την κατανομή των υποψηφίων ανά ημέρα και αίθουσα

27/1/2017:

Τα νέα τμήματα για το Φάκελο επίκαιρου θέματος του Β' Σταδίου του διαγωνισμού της ΕΣΔΔΑ ξεκινούν την Τετάρτη 1/2/2017.

27/1/2017:

Αποτελέσματα του Α' Σταδίου του διαγωνισμού της ΕΣΔΔΑ (Αλφαβητικά και με φθίνουσα σειρά). Υποψήφιοι με δικαίωμα συμμετοχής στο 2ο στάδιο.

3/1/2017:

Διαγωνισμός ΕΣΔΔΑ 2017
Με 160 νέους εισακτέους θα ενισχυθεί και το 2017 η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Ο διαγωνισμός είναι γραπτός και θα ανακοινωθεί εντός του έτους.
                                                                                                    (πηγή:dictyo.gr)