![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2020 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
► Πληροφορίες | ► Πρόγραμμα μαθημάτων | ► Προκήρυξη 2019 | ► Προκήρυξη 2007 | ||||
► Τεθέντα θέματα Τράπεζας Ελλάδος 2020 |
|||||||
Άλγεβρα-Στατιστική | Λογιστική | ||||||
Λεκτικές δεξιότητες | Αρχές Οικονομικής Θεωρίας | ||||||
► Τεθέντα θέματα ΔΕ 2007 |
► Τεθέντα θέματα ΠΕ 2007 |
||||||
Άλγεβρα-Στατιστική | Εκφώνηση | Απαντήσεις | Λογιστική-Στατιστική | Εκφώνηση | Απαντήσεις | ||
Γεν. Γνώσεις-Οικ. Θεωρία-Λογιστική | Εκφώνηση | Γεν. Γνώσεις-Πολ. Οικονομία | Εκφώνηση | ||||
► Διοριστέοι ΔΕ 2007 | ► Επιτυχόντες ΔΕ 2007 | ► Διοριστέοι ΠΕ 2007 | ► Επιτυχόντες ΠΕ 2007 | ||||
► |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2019 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29/5/2020 | Αποτελέσματα του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 1Γ/2019 για την Τράπεζα της Ελλάδος | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1Γ_2019_ΔΕ_ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ | 1_ΚΑΤ_ΔΕ ΤΑΜΙΑΚΟΥ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ_ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ_ΚΎΡΙΟΣ | 2_ΚΑΤ_ΔΕ ΤΑΜΙΑΚΟΥ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ_ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β ΚΎΡΙΟΣ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3_ΚΑΤ_ΔΕ ΤΑΜΙΑΚΟΥ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ_ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α ΚΎΡΙΟΣ | 4_ΚΑΤ_ΔΕ ΤΑΜΙΑΚΟΥ - ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ_ΤΡΙΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ_ΚΎΡΙΟΣ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Δείτε εδώ όλους τους επιτυχόντες του διαγωνισμού 2019! Θερμά συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1/2/2020 |
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 25-1-2020
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΛΓΕΒΡΑ-ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Τα θέματα της άλγεβρας της Τράπεζας της Ελλάδος που δόθηκαν στις 25/1/2020 ήταν αναμενόμενα ως προς τη δυσκολία. Κάλυψαν σχεδόν όλο το φάσμα της ύλης με εξαίρεση τις εκθετικές συναρτήσεις και τους λογάριθμους όπου τα ερωτήματα ήταν αρκετά λίγα και προτιμήθηκαν τα πολυώνυμα και οι εξισώσεις . Σε αρκετά ερωτήματα χρειαζόταν άριστη γνώση της θεωρίας και ευχέρεια σε πιο πολύπλοκους μαθηματικούς χειρισμούς. Προφανώς απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. Τέλος αξιοσημείωτη ήταν για άλλη μια ακόμα φορά η προχειρότητα της επιτροπής θεμάτων με τα πολλά “τυπογραφικά” λάθη. Τα θέματα του διαγωνισμού στο κομμάτι της Στατιστικής ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά. Μόνο οι υποψήφιοι οι οποίοι ήταν άριστα διαβασμένοι δηλαδή είχαν μελετήσει προσεκτικά κάθε πρόταση της θεωρίας, κάθε άσκηση που είχε το βιβλίο καθώς και τις ασκήσεις με τη θεωρία που είχαν διδαχθεί στο φροντιστήριο θα μπορούσαν να ανταποκριθούν με επιτυχία. ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Τα θέματα ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους. Ήταν απαιτητικά ως προς τη δυσκολία και πολλά σε έκταση. Κάλλιστα θα απαιτούσαν έως και διπλάσιο χρόνο για να απαντηθούν με πληρότητα. Απαιτούσαν συνδυασμό σύνθετων γνώσεων Οικονομίας και Μαθηματικών. Οι μαθηματικές έννοιες που προαπαιτούνταν ήταν λυκειακού μεν επιπέδου αλλά πλήθος υποψηφίων με κατεύθυνση θεωρητικών σχολών και οι ελάχιστοι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ήταν φανερό πως δεν είχαν εξοικείωση με αυτές. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Συγκριτικά με προηγούμενους, παρόμοιους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, τα θέματα ήταν αρκούντως πολλά. Είχε επισημανθεί πως η πληθώρα ερωτήσεων είναι προς όφελος των καλά προετοιμασμένων υποψηφίων για λόγους διασποράς κινδύνου σε περιπτώσεις απροσεξίας σε μεμονωμένες ερωτήσεις. Ο χρόνος περιοριζόταν στα περίπου 112 δευτερόλεπτα ανά ερώτηση, ενώ κατά τα μαθήματα επισημάνθηκε οι υποψήφιοι να επιλύουν, ιδανικά, την κάθε ερώτηση στα 60 δευτερόλεπτα. Αναφορικά με το επίπεδο σαφήνειας των ερωτήσεων, αυτό κυμάνθηκε υψηλά και επί της ουσίας, δεν υπήρξε καμία ερώτηση που να αφήνει την οποιαδήποτε αμφιβολία για το εάν, έστω και ένα κομμάτι της, είναι εντός ύλης ή εκτός. Οι ερωτήσεις ήταν απαιτητικές, κάτι το οποίο είχε προβλεφθεί και επισημανθεί στους υποψηφίους, μιας και το επίπεδο δυσκολίας καθώς και το πλήθος αυτών βαίνουν σταθερά αυξανόμενα με το πέρασμα των ετών. Μάλιστα, το δεύτερο μισό της εξέτασης ήταν το πιο απαιτητικό, κάτι που διαφάνηκε τόσο από την έκταση της κάθε ερώτησης όσο και από τους υπολογισμούς που απαιτούντο. Οι ερωτήσεις περί αποσβέσεων παγίων στοιχείων κυριάρχησαν στο διαγώνισμα, ενώ οι υποψήφιοι δεν θα πρέπει να αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα επ’ αυτού, μιας και είχε πολλάκις επισημανθεί η σημαντικότητα της έννοιας των αποσβέσεων και επιπλέον, είχε επιλυθεί πληθώρα σχετικών ερωτήσεων. ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Τα θέματα των Λεκτικών Δεξιοτήτων κινήθηκαν σε λογική βάση. Τα ερωτήματα περιεστράφησαν γύρω από τη σημασιολογία απαιτητικών λέξεων της νέας ελληνικής και τη μορφολογία (λ.χ. σχηματισμός επιθέτων σε -ης, προστακτική έγκλιση ρημάτων β΄συζυγίας β2 τάξης, αρχαιοπρεπή ρήματα, επίθετα σε -υς, παρώνυμες λέξεις λ.χ. γένεση - γέννηση, αντώνυμες λέξεις και ορθογραφία λ.χ. εκτιμώμενο κόστος). Στην κατανόηση κειμένου ακολουθήθηκε η λογική η οποία ακολουθείται τα τελευταία χρόνια και δόθηκαν σχετικά εύκολα κείμενα στα οποία οι υποψήφιοι έπρεπε να συμπληρώσουν ορισμένες λέξεις ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις κατανόησης. Ως ένα γενικό σχόλιο θα ήθελα να επισημάνω ότι στη συγκεκριμένη εξέταση δεν ετέθη κάτι ακραία δύσκολο και ότι σε αδρές γραμμές τα θέματα ήταν μέτρια και κυρίως αναμενόμενης δυσκολίας. Ασφαλώς, απαιτούσαν συστηματική μελέτη της νέας ελληνικής γλώσσας και επικέντρωση σε ορισμένα γλωσσικά φαινόμενα, αλλά εάν ένας/μία υποψήφιος/-α είχε εστιάσει την προσοχή του/της σε αυτά δεν θα δυσκολευόταν καθόλου να ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις των εξετάσεων. Χρήστος Μερεντίτης |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20/11/2019 |
Το πρόγραμμα των εξετάσεων για μόνιμες
προσλήψεις στην Τράπεζα Ελλάδος με την προκήρυξη
1Γ 2019 του ΑΣΕΠ. Το ΑΣΕΠ ανακοινώνει την ημερομηνία και τις ώρες διεξαγωγής του γραπτού διαγωνισμού για την πλήρωση συνολικά εξήντα (60) θέσεων τακτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος (Προκήρυξη 1Γ/2019 – Φ.Ε.Κ. 5/18.03.2019 και Φ.Ε.Κ. 15/02.05.2019/Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ).
Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στις Περιφερειακές Ενότητες: Αχαΐας (Πάτρα), Βορείου Τομέα Αθηνών, Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Πειραιά, Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16/10/2019 |
Την αρμόδια επιτροπή για τον επερχόμενο γραπτό διαγωνισμό της 1Γ/2019, για την πλήρωση συνολικά 60 θέσεων τακτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος, συγκρότησε το ΑΣΕΠ. Η ομάδα εργασίας θεματοδοτών θα εισηγηθεί στην Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών της ειδικότητάς τους στον προαναφερόμενο γραπτό διαγωνισμό ανά εξεταστέο μάθημα. Περί τα τέλη Οκτωβρίου, θα προσδιοριστούν τα εξεταστικά κέντρα στα οποία πρέπει να προσέλθουν οι υποψήφιοι του διαγωνισμού. Θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι εξεταστικά κέντρα θα λειτουργήσουν σε 4 - 5 μεγάλες πόλεις της χώρας. Πηγή: workenter 16-10-2019
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22/7/2019 |
Σήμερα εκδόθηκε ο Πίνακας Αποκλειομένων υποψηφίων του Γραπτού Διαγωνισμού για την πλήρωση συνολικά εξήντα (60) θέσεων τακτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος (Προκήρυξη 1Γ/2019 - ΦΕΚ 5/18.3.2019 και ΦΕΚ 15/2.5.2019, τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ). Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι αποκλειόμενοι υποψήφιοι εμφανίζονται με τον Αριθμό Μητρώου υποψηφίου (μοναδικό κωδικό), ο οποίος αναγράφεται και στην εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής τους αίτησης. Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν κατά του πίνακα αυτού αντιρρήσεις εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών από την επομένη της ανάρτησής του έως και την 29.7.2019, ημέρα Δευτέρα, με κατάθεση ή αποστολή τους στο ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Τ.Θ. 14308, Τ.Κ. 11510, Αθήνα) ή μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax: 210-6400686) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail: d.prosl.17@asep.gr). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19/3/2019 |
Προϋποθέσεις συμμετοχής με μια ματιά: Δεκτά όλα τα πτυχία και τα απολυτήρια οποιουδήποτε τύπου Λυκείου. Οι πτυχιούχοι ΑΕΙ -ΤΕΙ μπορούν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό καταθέτοντας το απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Πιθανός χρόνος διαγωνισμού ο
Σεπτέμβριος.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13/3/2019 |
Προϋποθέσεις συμμετοχής με μια ματιά:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7/3/2019 |
1Γ/2019 Προκήρυξη
του ΑΣΕΠ, που αφορά στην πλήρωση εξήντα (60)
θέσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό
διαγωνισμό στην Τράπεζα της Ελλάδος. ΔΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ, ΤΑΜΕΙΑΚΟΥ (60 θέσεις) Β. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Για τις προκηρυσσόμενες θέσεις της προκήρυξης αυτής ο υποψήφιος πρέπει να κατέχει έναν από τους οριζόμενους τίτλους σπουδών, καθώς και τα πρόσθετα προσόντα που αναγράφονται μαζί με τους αντίστοιχους κωδικούς τους στους πιο κάτω πίνακες, μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων. 1. ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΥ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ) Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΙΕΚ ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΤΕΕ Β΄ κύκλου ή Ενιαίου Λυκείου ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Λυκείου Γενικής Κατεύθυνσης ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, ανεξαρτήτως ειδικότητας. 2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ Για τις προκηρυσσόμενες θέσεις απαιτούνται και πρόσθετα προσόντα, τα οποία πρέπει να κατέχουν οι υποψήφιοι μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, άλλως δεν γίνονται δεκτοί για τις αντίστοιχες θέσεις. Τα πρόσθετα προσόντα δίνονται στον «ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΕΩΝ», στήλη «ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ» με τους αντίστοιχους κωδικούς τους, όπως αναφέρονται παρακάτω.
ΚΩΔ. 001: Γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα: (α) επεξεργασίας κειμένων, (β) υπολογιστικών φύλλων και (γ) υπηρεσιών διαδικτύου. Οι υποψήφιοι που αποδεικνύουν τη γνώση χειρισμού Η/Υ με τον τίτλο σπουδών τους, πρέπει απαραιτήτως να συμπληρώσουν τον κωδικό 001 που απαιτείται ως πρόσθετο προσόν. ΚΩΔ. 002: Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας. – Οι υποψήφιοι με κώφωση ή βαρηκοΐα με ποσοστό αναπηρίας 50% τουλάχιστον, της ειδικής κατηγορίας «΄Ατομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%», οι οποίοι κατέχουν τη Βεβαίωση Επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας της παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 3699/2008 (Α΄199), δύναται να συμμετάσχουν χωρίς να απαιτείται η απόδειξη της ανωτέρω γνώσης ξένης γλώσσας, (άρθρο 62 του ν. 4590/2019, Φ.Ε.Κ.17/7.2.2019/τ.Α΄). Στην περίπτωση αυτή πρέπει απαραιτήτως να συμπληρώσουν τον κωδικό 002 που απαιτείται ως πρόσθετο προσόν
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7/2/2019
|
Στατιστικά γραπτού διαγωνισμού Τράπεζας της Ελλάδος 2007
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4/2/2019 |
Με το σύστημα των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών (multiple choice) θα γίνουν - σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες – οι προσλήψεις μονίμων υπαλλήλων στην Τράπεζα της Ελλάδος. Η Τράπεζα της Ελλάδος θα προσλάβει 60 υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ειδικότητες όπως ΔΕ Καταμετρητών και ΔΕ Πιεστών Λιθογράφων στην Τράπεζα της Ελλάδος. Για την πρόσληψη του νέου προσωπικού θα πραγματοποιηθεί ειδική πρακτική δοκιμασία, η οποία αποβλέπει σε έλεγχο του βαθμού εξοικείωσής τους με τα τραπεζογραμμάτια και τα κέρματα, της παρατηρητικότητας και της ικανότητας συγκέντρωσης και εν γένει της ικανότητας των υποψηφίων να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πραγματικών συνθηκών εκτέλεσης της εργασίας. Υπενθυμίζεται οτι ο τελευταίος παρόμοιος διαγωνισμούς για απόφοιτους λυκείου είχε γίνει το 2007. Το αρμόδιο – για τους γραπτούς διαγωνισμούς – τμήμα του ΑΣΕΠ επεξεργάζεται το επίσημο αίτημα για την διεξαγωγή των γραπτών εξετάσεων. Εάν, τελικά, οριστικοποιηθεί ο συγκεκριμένος τρόπος εξέτασης, τότε:
Τις επόμενες ημέρες – με την πρόοδο επεξεργασίας της νέας προκήρυξης - θα αποσαφηνιστούν:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26/1/2007 Γραπτό Διαγωνισμό για την πλήρωση συνολικά εκατόν είκοσι οκτώ (128) θέσεων της Τράπεζας της Ελλάδος, Νομαρχία Αθηνών, ως κατωτέρω: Α΄ Κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης: (Π.Ε.), Κλάδος Λογιστικός − Ταμιακός, πενήντα οκτώ (58) θέσεις. Β΄ Κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: (Δ.Ε.), Κλάδος Λογιστικός − Ταμιακός, εβδομήντα (70) θέσεις. • Ποσοστό 20% επί του συνόλου των προκηρυσσομένων θέσεων των κατηγοριών ΠΕ και ΔΕ, κατά κλάδο θα καλυφθεί από πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων, εφόσον υπάρχουν, κατέχουν τα γενικά, ειδικά και πρόσθετα προσόντα, πετύχουν τουλάχιστον το κατώτατο όριο βαθμολογίας στο διαγωνισμό, και με τη σειρά επιτυχίας τους (παρ. 6 άρθρο 14 του ν. 2190/1994, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997 και αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3260/2004 και την υποπερίπτωση δ1 της παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 3454/2006). • Ποσοστό 10% επί του συνόλου των προκηρυσσομένων θέσεων των κατηγοριών ΠΕ και ΔΕ κατά κλάδο θα καλυφθεί από γονείς με τρία τέκνα και τέκνα αυτών, εφόσον υπάρχουν, κατέχουν τα γενικά, ειδικά και πρόσθετα προσόντα, πετύχουν τουλάχιστον το κατώτατο όριο βαθμολογίας στο διαγωνισμό και με τη σειρά επιτυχίας τους (υποπερίπτωση δ1 παρ. 3 άρθρου 1 ν. 3454/2006) Οι υποψήφιοι για την κάλυψη των ανωτέρω ειδικών θέσεων, που προβλέπονται για πολύτεκνους, τέκνα πολυτέκνων, γονείς με τρία τέκνα, τέκνα τρίτεκνης οικογένειας, θα πρέπει να συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.Για τις ανωτέρω περιπτώσεις, η κατανομή των θέσεων γίνεται σε πρώτη φάση με βάση τα ακριβή ποσοστά που αντιστοιχούν στο 20%, 10%, εκφρασμένα σε ακέραιο αριθμό. Ι. ΓΕΝΙΚΑ
ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΓΡΑΠΤΗ
ΕΞΕΤΑΣΗ 1. ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1.2
Πολιτική Οικονομία (Συντελεστής Βαρύτητας
30%) β)
Χρηματοοικονομική Ανάλυση και Διεθνής
Χρηματοοικονομική γ) Επενδύσεις
και Θεωρία Χαρτοφυλακίου 1.3
Λογιστική (Συντελεστής Βαρύτητας 30%) β) Διοικητική
Λογιστική γ) Διεθνή
Λογιστικά Πρότυπα Χρηματοοικονομικής
Πληροφόρησης 1.4
Στατιστική (Συντελεστής Βαρύτητας 10%) 2. ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2.2 Άλγεβρα
(Συντελεστής Βαρύτητας 20%) 2.3
Οικονομική Θεωρία (Συντελεστής Βαρύτητας
20%) 2.4
Λογιστική (Συντελεστής Βαρύτητας 20%) 2.5
Στοιχεία Στατιστικής (Συντελεστής Βαρύτητας
20%) |